Szállítási feltételek

Házhozszállítás

Kedves Megrendelőnk!

Cégünk a GLS futárszolgálattal juttatja el Önhöz a nálunk vásárolt termékeket, amennyiben a házhozszállítást választja.
Az alábbiakban összefogaljuk a legfontosabb tudnivalókat:

Mi történik azután, hogy Ön házhozszállítást kér Tőlünk?

1. Munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken, hogy egyeztessék a kiszállítás pontos címét, idejét.

2. A GLS futárja átveszi tőlünk a sérülésmentes csomagot, megkapja az Ön címét.

3. A GLS futárja kézbesíti Önnek az árut. Ön aláírásával igazolja, hogy a terméket hiánytalan állapotában, sérülésmentesen átvette.

Mennyibe kerül a kiszállítás díja?

Értéktől függetlenül az országban a legolcsóbban veheti igénybe kiszállítási szolgáltatásunkat, hiszen az ország területén belül bárhová mindössze bruttó 1.290 Ft-ért visszük az otthonába a terméket.

Mikor jön a futár?

Amennyiben a megrendelését 13 óráig leadja, és a termék raktáron van, akkor már másnap 8-17 óra között Önnél lehet az áru.
A GLS munkatársa minden esetben az Önnel egyeztetett napon érkezik a megadott címre 8-17 óra között, pontos időmegjelölés nélkül.

A GLS Futárszolgálatot a +36 1 802 0265 telefonszámon érheti el, ahol érdeklődhet a csomag kiszállítás időpontjáról is.

Mi van, ha nem vagyok otthon?

Amennyiben a megadott címen nem találja Önt otthon a futár, hagy egy hivatalos értesítő amin megtalálja az elérhetőségeit.
Így lehetősége van, egy következő időpontot megbeszélnie a GLS munkatársával, hogy biztosan otthon találja.

Ha Ön nem veszi fel a kapcsolatot a futárral, akkor az első sikertelen kézbesítést követő 2-5 napon belül próbálja meg újra eljuttatni Önhöz.

Javasoljuk, hogy egyeztesse le a második kiszállítás idejét, hogy minél gyorsabban megkapja a csomagot.

Mi van, ha másodszor sem tudom átvenni a csomagot?

Ebben az esetben a csomag visszakerül hozzánk. Mi újra felvesszük Önnel a kapcsolatot, és leegyeztetjük az újbóli kiszállítást.
30.000 Ft. alatti csomagnál mindkét kiszállítás költsége Ön terheli, ezért javasoljuk, hogy az első sikertelen próba után egyeztessen a GLS futárjával.

Hogyan tudok fizetni?

A megrendelt terméket háromféle képen tudja kifizetni.

1. Előre utalással. Ekkor Ön elutalja a termék vételárát az Látkép Bt. számlaszámára, amely a következő:

10100792-41511100-01004002

Amint megérkezik hozzánk az Ön utalása (1 munkanap átlagosan), legkésőbb 2 napon belül Önnél van a csomag.

2. Utánvétes fizetéssel. Ebben az esetben Ön ráér akkor kifizetni a terméket, amikor átveszi a futártól. Kérjük, hogy a termék árának megfelelő készpénzzel készüljön a fizetésre.

Mi tegyek, ha sérült a csomag?

Tájékoztatjuk tisztelt vásárlóinkat, hogy a házhozszállítás minden esetben a rendelés során megadott házszámig történő sérülésmentes kiszállításra vonatkozik. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen rögzítésre kerül. Az ebből fakadó kellemetlenség elkerülése végett kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni!

Amennyiben bármilyen rendellenességet talál (sérülés, hiányzó alkatrész) ne vegye át a csomagot, és a reklamációt rögzítse a futárnál található fuvarlevélen!

Vásárlás után meggondoltam magam, mit tegyek?


A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei

Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg:
A vásárló, az áru átvételét követő 14 napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszajuttatnia címünkre. A Látkép Bt. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú és csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása semmilyen többletköltséget nem jelent a vásárló számára, a termék visszajuttatásáról azonban ügyfelünknek kell gondoskodnia.
Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a Látkép Bt. kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.

Egyedi , fényképes ajándéktárgyak esetén, mivel minden termék egyedileg készül, a Megrendelő elállásának joga az egyedi termékekre nem érvényes!
Amennyiben előre utalásos fizetést választ, a pénz beérkezése előtt nem kezdjük el legyártani a terméket.

Megértését köszönjük!

Amennyiben a házhozszállítással kapcsolatban további kérdése van, kérem, keressen minket az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: (20)-591-5070
E-mail: info@fotokidolgozas24.hu

Látkép Bt

Kosár: 0 tétel